قوانین و مقررات ورود به استادیوم
سه شنبه, 04 اردیبهشت, 1403
TUESDAY, April 23, 2024
پنج شنبه 14 اسفند
بازدید مهندس کریمی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی
بازدید مهندس کریمی از مجموعه ورزشی شهید شیرودی
مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اسفند مهندس کریمی مدیرعامل و رئيس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی به همراه معاون و مدیران این مجموعه با نصیر زاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیدار و گفتگو کرد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یکی از فدراسیون های مستقر در مجموعه ورزشی شهید شیرودی می باشد.

در این دیدار نصیرزاده رئیس فدراسیون در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام توضیحاتی را به مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و حاضرین ارائه داد.

در ادامه مدیر عامل شرکت توسعه از بخش های مختلف ورزشگاه شهید شیرودی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در این مجموعه قرار گرفت. در بخش پایانی این بازدید مهندس کریمی از انبارهای به روز شده در زیر گرادن های ورزشگاه شهید شیرودی بازدید بعمل آورد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved