قوانین و مقررات ورود به استادیوم
شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
پنج شنبه 06 آذر
پیش بازی پرسپولیس و شهرخودرو مشهد؛ سرخپوشان به دنبال صدرنشینی
پیش بازی پرسپولیس و شهرخودرو مشهد؛ سرخپوشان به دنبال صدرنشینی
دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی،پرسپولیس لیگ بیستم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده و در سه مسابقه فقط یک برد داشته است. سرخپوشان هفته گذشته با پنالتی که سیامک نعمتی از دست داد شرایطی سختی را تجربه کردند. پرسپولیس اکنون با 5 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر است و این هفته فرصت دارد تا با شکست دادن شهرخودرو برای اولین مرتبه به صدر جدول لیگ بیستم برسد. البته به شرطی که گل ‌گهر سیرجان این هفته امتیازی نگیرد.

شهرخودرو هم هفته گذشته تا دقیقه 93 پیروز میدان بود ولی با یک پنالتی برد را با مساوی مقابل صنعت نفت آبادان عوض کرد. سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم هم در آن بازی اخراج شد تا این هفته محروم باشد. البته محمد نوازی سرمربی تیم است. امین قاسمی نژاد هم که هفته گذشته مصدوم شده بود به احتمال فراوان مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد او دو گل برای شهرخودرو تاکنون در این فصل زده اما پرسپولیس هیچ گلزنی در جدول گلزنان ندارد. 270 دقیقه بدون گل زدن در جریان بازی رکوردی منفی برای فینالیست لیگ قهرمانان آسیاست.

تقابل مربیان استقلالی مثل نوازی و رحمتی با یحیی‌گل‌محمدی هم در نوع خود جالب است. البته مهم‌تر از آن تقابل گل‌محمدی با تیم سابق خود است. یحیی با شهرخودرو قرارداد داشت که توانست از این تیم جدا شود جانشین کالدرون آرژانتینی در پرسپولیس شود.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved