قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
سه شنبه 12 اسفند
دور برگشت لیگ برتر روئینگ آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد
دور برگشت لیگ برتر روئینگ آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد
دور برگشت لیگ برتر روئینگ آقایان در دریاچه آزادی آغاز و مرحله سوم برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از فدراسیون قایقرانی، دور برگشت لیگ برتر روئینگ آقایان با برگزاری مرحله سوم رقابت‌ها در دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بجنورد، بندر گناوه، شهرداری اردبیل و مکران سیستان برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله سوم در مواد روئینگ تکنفره سبک وزن ۱۰۰۰ متر، روئینگ تکنفره سنگین وزن ۱۰۰۰ متر، روئینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر، روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر، روئینگ امدادی ۴ در ۵۰۰ متر و دور مقدماتی روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار شد.

در روئینگ تکنفره سبک وزن ۱۰۰۰ متر امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد اول، اردوان ایمانخان از شهرداری بجنورد دوم و سینا حسینی از بندر گناوه سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۱۰۰۰ متر بهمن نصیری از دانشگاه آزاد اول، سیاوش سعیدی از بندر گناوه دوم و آراد سلیمانپور از شهرداری بجنورد سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر محمدحسین حقی از شهرداری اردبیل اول، محمدرضا کریمی از دانشگاه آزاد دوم و امیررضا رضازاده از بندر گناوه سوم شدند.
در روئینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر حمیدرضا رضوانی از شهرداری بجنورد اول، میلاد الهوردیان از شهرداری اردبیل دوم و امیر آقازاده از دانشگاه آزاد سوم شدند.

در روئینگ امدادی ۴ در ۵۰۰ متر تیم دانشگاه آزاد با ترکیب محمدرضا کریمی، امیرحسین محمودپور، امیر آقازاده و بهمن نصیری در جایگاه نخست قرار گرفتند، تیم شهرداری بجنورد با ترکیب عطا زارعی، امیررضا عبدالی، اردوان ایمانخان و حمیدرضا رضوانی در رده دوم قرار گرفتند و تیم بندر گناوه با ترکیب سیاوش سعیدی، امیررضا رضازاده، سینا حسینی و آریا سلیمانپور از بندرگناوه سوم شدند.

در رقابت روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر نیز تیم‌های بندر گناوه، دانشگاه آزاد و شهرداری بجنورد به فینال رقابت‌ها راه یافتند.

بر این اساس در پایان مرحله سوم مسابقات دانشگاه آزاد با ۱۰۵ امتیاز، شهرداری بجنورد با ۹۲ امتیاز و بندر گناوه با ۷۲ امتیاز در رده‌های برتر قرار گرفتند.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved