قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
یک شنبه 27 مرداد
تاکید مهندس کریمی بر شفاف سازی و اجرای اطلاعات قراردادها
تاکید مهندس کریمی بر شفاف سازی و اجرای اطلاعات قراردادها
نشست شورای معاونین و مدیران با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صبح یکشنبه ۲۷ مرداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در ابتدای این نشست فتح الهی معاون پشتیبانی به ارائه گزارشی از اقدامات این معاونت پرداخت. استقرار سیستم یکپارچه مکاتبات و حذف فیزیکی نامه های اداری، مشروح درآمدها و هزینه های جاری، پاسخگویی دقیق و سریع به سیستم های نظارتی توسط مدیران و همچنین ابزارهای تفویض اختیار به مدیران مجموعه از جمله این موارد بود.

در ادامه مهندس کریمی بر اجرایی نمودن دستورالعمل ها و تسریع در پاسخگویی دقیق مدیران به سازمان بازرسی، تاکید نمود. وی پیرامون جابجایی نیروها ابراز داشت این مهم حق مدیران بوده ولیکن با حفظ شئونات و اخلاق مداری و به صورت کاملا قانونی و با رعایت ضوابط صورت پذیرد.

سپس مدیرعامل شرکت توسعه با تشکر از آقایان همدانی، شعبانلو و تاجیک بابت اقدامات صورت گرفته در راستای رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی در مجموعه، اظهار داشت این مهم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. وی همچنین خواستار توجه ویژه به مشکلات و مسائل همکاران ایثارگر شد.

مهندس کریمی اشاره ای به تعاونی مسکن و بیمه تکمیلی نیز داشت و گفت: با توجه به مشکل مسکن برخی همکاران درصددیم تا با حل این مشکل و راه اندازی و ثبت تعاونی مسکن جدید و استفاده از نیروهای امین و مطمئن، بار مهمی را از دوش ایشان برداریم. همچنین امسال شرکت توسعه بخش قابل توجهی از حق بیمه تکمیلی کارکنان را پرداخت می کند تا بار کمتری بر دوش همکاران قرار گیرد.

وی در ادامه کمیته ای متشکل از آقایان فتح الهی، حسینی، غنمی، تاجیک و مدیران مجموعه های ورزشی به منظور تفویض اختیارهای ستاد به مدیران مجموعه ها تشکیل داد. همچنین با تقدیر از زحمات آقایان جنتی و دوستی، آقایان عبدالی و حمیسی به عنوان مدیران جدید امور اداری دفتر مرکزی و مجموعه های اسکی معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در بخش دیگری از سخنانش به شفاف سازی قراردادهای جاری و عمرانی اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، پیشرو باشیم. هر چه اطلاعات قراردادها، مناقصات و مزایدات، دقیق تر اطلاع رسانی شود، موجب رضایتمندی خواهد شد. این مهم در سایت شرکت صورت گرفته و کمیته ای بدین منظور تشکیل گردد.

سپس حسینی معاون جذب سرمایه و مشارکت های مردمی به ارائه گزارشی از این معاونت پرداخت و گفت: ۱۰۵ طرح سرمایه گذاری به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان در شرکت توسعه تعریف شده است. از پیشنهاد مدیران به منظور راه های کسب درآمد پایدار و اجرایی نمودن طرح های سرمایه گذاری استقابل می کنیم. همچنین آمادگی لازم برای برگزاری نمایشگاه های مختلف جهت معرفی طرح های سرمایه گذاری در مجموعه های ورزشی تابعه را داریم.

در ادامه مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی به ارائه گزارش این معاونت پرداخت و از جذب ۹۹ درصدی اعتبارات عمرانی سال ۹۷ خبر داد. وی همچنین خواستار اتصال مشاوران و پیمانکاران به سیستم مکاتبات شرکت توسعه جهت تسریع در برقراری ارتباط دو جانبه و واگذاری نگهبانی و محافظت از پروژه های عمرانی کشور به پیمانکاران مرتبط با این حوزه شد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved