قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
چهار شنبه 01 اردیبهشت
بازدید مهندس کریمی از پروژه های جاده تندرستی و اماکن مجموعه ورزشی آزادی
بازدید مهندس کریمی از پروژه های جاده تندرستی و اماکن مجموعه ورزشی آزادی
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از پروژه های جاده تندرستی و اماکن مختلف مجموعه ورزشی آزادی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، مدتی است که جهت رفاه حال و آسایش اعضای مجموعه ورزشی آزادی مخصوصا استفاده کنندگان از جاده تندرستی اقداماتی در این جاده در حال انجام می باشد که در همین راستا صبح امروز چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه، مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بعد از جلسه با سیف از جاده تندرستی مجموعه و امکاناتی که در حال افزایش می باشد، بازدید کرد.

در این بازدید قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی توضیحات جامع و کاملی پیرامون نحوه آماده سازی و اقدامات انجام شده جهت راه اندازی این جاده ارائه داد.

سیف در ادامه افزود: ان شالله تا پایان اردیبهشت شاهد افتتاح فاز اول جاده تندرستی در مجموعه ورزشی آزادی خواهیم بود تقریبا یک و نیم کیلومتر از این جاده پذیرای ورزش دوستان و ورزشکاران خواهد بود. در ضمن خانواده ها و علاقه‌مندان به ورزش همگانی نیز می توانند از این جاده استفاده کنند.

در حاشیه این بازدید مهندس کریمی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که بعد از مجموعه ورزشی انقلاب که مکانی امن و مفرح برای مردم است حال تلاش ها در حال آماده سازی جاده تندرستی آزادی است و امیدوارم همچون انقلاب، جاده تندرستی آزادی نیز مورد استفاده عموم قرار گیرد. سپس مدیرعامل شرکت توسعه دستوراتی را در جهت تسریع در روند تکمیل و آماده سازی جاده تندرستی و سلامت مجموعه ورزشی آزادی صادر کرد.

در پایان این بازدید نیز مهندس کریمی و قدرت اله سیف با حضور در پیست اتومبیل رانی آزادی ضمن برگزاری جلسه با مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از پیست موتور کراس و آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی نیز دیدن کردند.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved