قوانین و مقررات ورود به استادیوم
پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
پنج شنبه 09 اردیبهشت
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان؛
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان؛
خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده مجموعه ورزشی آزادی افتتاح شد
خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده طی مراسمی با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، صبح امروز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده مجموعه ورزشی آزادی که بعنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در جهان می باشد با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، جمعی از نمایندگان مجلس، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، روسای فدراسیون های ورزشی و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی افتتاح شد.

خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده طی ۷ ماه کاری و با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد. این مجموعه متشکل از ۸ تشک یک تکه با استانداردهای بالای جهانی، استخر، سونا، اتاق استراحت ورزشکاران و اسکان با تخت‌های استاندارد، فیزیوتراپی، اتاق ماساژ، کراسفیت، بدنسازی، سیستم‌های حرفه‌ای صوت و تصویر و سیستم نور پیشرفته و سیستم‌های تهویه هوا است.

لازم به توضیح است که پیش از این نیز خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی مورد بازسازی قرار گرفت و در اواخر سال ۹۸ طی مراسمی به بهره‌برداری رسید.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved