قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
یک شنبه 23 شهریور
مراسم کمک مومنانه وزنه‌برداران به نیازمندان در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد
مراسم کمک مومنانه وزنه‌برداران به نیازمندان در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد
مراسم پویش کمک مومنانه خانواده وزنه‌برداری با حضور قهرمانان و تعدادی از مسئولان لشگری و کشوری و پیشکسوتان ورزش کشور در مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، ربیعی سخنگوی دولت، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان، محمد نصیری، حسین رضازاده، محمدرضا برخواه، سرمربی تیم ملی، علیرضا دبیر و حمید سوریان رییس و نایب رئیس فدراسیون کشتی، کوروش باقری، بهداد سلیمی، محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی، شروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و قدرت اله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم بهداد سلیمی، مدال طلای قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۲، الهام حسینی مدال برنز مسابقات بین‌المللی ترکیه و مدال طلای محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون به فروش گذاشته شد تا مبلغ حاصل از آن صرف کمک به نیازمندان شود.

«علی ربیعی» سخنگوی دولت که در این مراسم حضور داشت، گفت: از طرف هیات دولت از اقدام نیکوی جامعه ورزش تشکر می‌کنم و مزایده سه مدال ارزشمند قابل تقدیر است. هیچ نسلی بدون قهرمان و الگو زندگی نکرده و قهرمانان الگوی رفتار ما بودند. در دوران گذشته با حرکات بزرگانی مانند «محمد نصیری» بزرگ شدیم و در ادامه قهرمانان زیادی آمدند.

سیدرضا صالحی امیری هم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز روز تاریخی برای وزنه برداری است و به خانواده وزنه برداری تبریک می گویم. اینکه امروز آقای ربیعی آمد جای خوشبختی است و حضور او پیام روشنی برای من و علی مرادی دارد مبنی براینکه رفیقان قدیمی همیشه هوای یکدیگر را دارند.

وی افزود: نسل جدید بداند اگر می خواهند نصیری، بهداد و برخواه و رضازاده بشوند باید به مقام پهلوانی برسند. پهلوان کسی است که در دل مردم زیست می کند، با فقر و نداری مردم همدردی و همنوایی می کند. جامعه ورزش همدل و هم زبان با مردم است.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved