قوانین و مقررات ورود به استادیوم
جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
چهار شنبه 04 مهر
ظرفیت ارتباطات ورزشگاه آزادی همزمان با برگزاری شهرآورد 3 برابر شد
ظرفیت ارتباطات ورزشگاه آزادی همزمان با برگزاری شهرآورد 3 برابر شد
پیگیری‌ ها و تأکیدات وزیر ارتباطات، توسعه ظرفیت ارتباطی در ورزشگاه آزادی را پیش از بازی استقلال و پرسپولیس به سه برابر رساند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از تسنیم؛ فردا قرار است هشتاد و هشتمین شهرآورد پایتخت با مصاف استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ثبت برسد که طبیعتا تماشاگران و بینندگان بسیاری را روی سکوها و پای تلویزیون‌ ها خواهد نشاند.

اما نکته جالب توجهی که در جریان برگزاری این رویداد ورزشی به چشم می‌ خورد، تلاش برای بهبود وضعیت ارتباطی ورزشگاه آزادی است.

محمد جواد آذری جهرمی اسفند ماه سال گذشته و هم‌ زمان با برگزاری شهرآورد هشتاد و ششم نیز به ورزشگاه آزادی رفت و به همراه فرزندش در کنار جانی اینفانتینو؛ رییس فیفا که در جایگاه ویژه مستقر بود، به تماشای بازی نشست.

حال پیش از مصاف شهرآورد هشتاد و هشتم، وی خبر از عملیات توسعه و ارتقاء سه برابری ظرفیت موبایل در ورزشگاه آزادی توسط تیم فنی همراه اول داده است.

بعد از این اطلاع‌ رسانی، شاهین آرپناهی؛ مدیر کل ارتباطات اپراتور اول کشور با انتشار پیامی در پیج شخصی خود گفت: اگر تأکید و پیگیری شخص وزیر ارتباطات نبود، این قطعا به این شهرآورد نمی‌ رسید.

حال انتظار می‌ رود با این توسعه زیرساختی در بخش ارتباطات، نارسایی‌ های قبلی برطرف شده و افزایش ترافیک در زمان برگزاری این رویداد مهم، مانع از قطعی ارتباطات بخصوص در بخش دیتا شود.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved