قوانین و مقررات ورود به استادیوم
سه شنبه, 04 اردیبهشت, 1403
TUESDAY, April 23, 2024
شنبه 14 تیر
مسابقات اسلالوم بانوان در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد
مسابقات اسلالوم بانوان در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد
نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی بانوان در بخش اسلالوم روز جمعه 13 تیرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم بانوان با نام جام مدافعان سلامت با حضور بیش از ۵۰ بانوی اتومبیلران از ۸ استان در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
در پایان این رقابت ها، یلدا مرادی، زینب دلداده، عالیه میر مجربیان، سحر فاریابی، عنوان‌های نخست سطوح و کلاس‌های مختلف را کسب کردند.
نفرات برتر در سطوح و کلاس‌های مختلف مسابقات عبارتند از:
در کلاس منهای ۱۵۰۰ سی سی آماتور سحر فاریابی از اصفهان، معصومه رحیمی و زینب قاسمیان از گیلان عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی آماتور، عالیه میر مجربیان از اصفهان، حلما ارسنجانی از آیلند و فرناز فهیم علوی از تهران عنوان‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
در کلاس منهای ۱۵۰۰ سی سی حرفه ای، زینب دلداده از اصفهان، فرشته حسینیان از گیلان و طیبه زجاجی از تهران عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند
در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی سی حرفه‌ای یلدا مرادی، لاله طهماسب و میترا تاجیک عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

در رقابت‌های اتومبیل رانی اسلالوم چند ماشین همزمان در یک مسیر با هم رقابت نمی‌کنند و رانندگان به طور انفرادی با عبور از مسیری که بین پایلون‌ها مشخص شده است، برای کسب کمترین زمان به رقابت می‌پردازند. در اسلالوم بیشتر روی مهارت‌های حرفه‌ای راننده تأکید می‌شود. قوانین اسلالوم معمولا اجازه شرکت کردن هر نوع اتومبیلی از مدل‌های شهری و استاندارد تا اتومبیل‌های مخصوص مسابقات و تقویت شده را می‌دهد.


تهران - کیلومتر 5 آزاد راه تهران کرج
مجموعه ورزشی آزادی
کد پستی: 1484813111
021 - 4473 90 22
©2018 Azadi Sport Complex, All Right Reserved